Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Garancia

Garancia

Garanciális Igény leadása

Cégünk számítástechnikai alkatrészeket értékesít, így javításra is csak az adott, meghibásodott alkatrészt tudjuk átvenni.
Az átvételhez minden esetben szükséges a vásárláskor kapott jótállási jegy (eredeti vagy másolat).
Leadáskor kérjük a hiba pontos leírását mellékelni, ugyanis szervizünknek kizárólag a jelzett hiba vizsgálatára van módja.

Ezúton hívjuk fel szíves figyelmetek, hogy a lejelenteni kívánt hibás termékekhez minden esetben pontos hibaleírást kérünk. Kollégáink a fizikai átvételnél ellenőrzik, és amennyiben a hibaleírás hiányzik vagy nem megfelelő, a terméket nem áll módjukban átvenni. Az alábbi meghatározásokat, illetve ezek szinonimáit nem tudjuk szakszerű hiba megjelölésként elfogadni;

  • rossz
  • hibás
  • nem jó
  • nem megy
  • sosem működött rendesen
  • stb.

Kérjük, az alábbi szempontokat minden esetben vegyék figyelembe és tartsák be:

  • 72 órás hiba bejelentés esetén szükséges a végfelhasználói eladást igazoló számla és a visszavételt igazoló dokumentum is. Notebook esetében a gyártói eljárás alapján ettől eltérés is lehet. Kérjük érdeklődjetek a garancia ügyintézőknél.
  • Fizikai sérült termékek ügye minden esetben feltételes eljárásban történik.

Amennyiben kísérő okmányok nélkül vagy pontatlan hibaleírással külditek el a készüléket, az ügyintézési eljárás időtartama nagy mértékben megnövekedhet.

További kérdéseivel keresse garanciális munkatársunkat:

Nagy Gyula  +36303734454
Skype:     gyula.garancia
Email:     
garancia(kukac)extremline.hu